Financijski plan prihoda i rashoda za 2025. godinu


PRIHODI
IZNOS HRK
1.
Godišnja članarina
1.036,00 €
2.
Grad Zadar
15.000,00 €
3.
Zadarska županija
3.800,00 €
4.
MRMSOSP
25.000,00 €
5.
MRMSOSP
90.000,00 €
6.
Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva
26.000,00 €
7.
Donacije iz proračuna lokalne i (područne) regionalne samouprave
2.000,00 €
8.
Ostale donacije
2.000,00 €
9.
Prihodi najma bankomata
2.500,00 €

UKUPNO
168.372€




RASHODI
IZNOS HRK
1.
Rashodi za radnike - plaće
99.948,48 €
2.
Ugovori o djelu
6.400,00 €
3.
Loko vožnja
24.000,00 €
4.
Reprezentacija
4.000,00 €
5.
Trodnevni izlet članstva
6.000,00 €
6.
Troškovi klupskih aktivnosti
3.000,00 €
7.
Donacije iz proračuna lokalne i (područne) regionalne samouprave
2.000,00 €
8.
Ostale donacije
4.000,00 €
9.
Trošak organizacije seminara, okruglih stolova i tribina
4.000,00 €
10.
Trošak obilježavanja blagdana i važnih datuma
6.000,00 €
11.
Trošak promotivnih letaka, brošura i roll up bannera, vizuala, održavanja web stranice
1.700,00 €
12.
Oprema, inventar i uredski materijal
3.500,00 €
13.
Poštanski troškovi
300,00 €
14.
Knjigovodstveni troškovi
2.760,00 €
15.
Bankarske usluge i platni promet
330,00 €
16.
Ostali rashodi
433,52 €

UKUPNO
168.372€

Plan zaduživanja i otplata

Neprofitna organizacija ne posjeduje vrijednosne papire, dionice kao ni udjele u glavnici, isto tako ne planira se dugoročno zaduživati kreditima i zajmovima.

Neprofitna organizacija se ne planira kratkoročno zadužiti.

Obrazloženje financijskog plana PRIHODI – obrazloženje:

  1. Kod godišnje članarine prikazan je iznos koji je približan iznosu koji se prosječno prikupi od uplata članarina članova udruge.
  2. Prihodi od grada Zadra u iznosu od 15.000,00 € odnose se na prihode od programa koji se svaki godine prijavljuje prema gradu Zadru pod nazivom „Psihosocijalni program za članove udruge“
  3. Prihodi od Zadarske županije u iznosu od 3.400,00 € odnose se na prihode od projekta koji se svaki godine prijavljuje prema Zadarskoj županiji pod nazivom „Socijalni program Udruge slijepih“, a 400,00 od Javnih potreba u kulturi Zadarske županije.
  4. Prihodi pod ovom točkom odnose se na prihode pod nazivom Živimo život aktivno, a iznosi 25.000,00 € godišnje.
  5. <
  6. Sredstva iz MRMSOSP odnose se na sredstva za uslugu videće pratnje (11,00 € po satu usluge).
  7. Ova točka odnosi se na projekciju prihoda koje Udruga ostvaruje za „Sustavnu podršku“ koju odobrava Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva.
  8. Donacije iz proračuna lokalne i (područne) regionalne samouprave se odnose na sredstva prikupljena od strane gradova i općina u Zadarskoj županiji.
  9. Donacije se odnose na sredstva prikupljena od „Kasica za milodare“
  10. Udruga u svom prostoru ima bankomat koji je u vlasništvu OTP banke, a mjesečno za najam prostora za taj bankomat udruga ima prihode od oko 200,00 €.

RASHODI – obrazloženje:

  1. Rashodi koji se odnose na plaće zaposlenih radnika Udruge mjesečno iznose oko 3.428,00 € (za voditeljice projekata) i 4.901,04 (za 4 videća pratitelja, godišnje oko 99.948,48 €.
  2. Ugovore o djelu Udruga sklapa s izvoditeljima projekta „Živimo život aktivno“. Ugovori o djelu sklapaju se ovisno o aktivnostima koje udruga provodi tijekom godine (za troje izvoditelja aktivnosti predviđen je ukupan iznos Ugovora o djelu od 6.400,00 € bruto) .
  3. Loko vožnja financira se iz sredstava MRMSOSP sukladno Zakonu o osobnoj asistenciji.
  4. Reprezentacija podrazumijeva gošćenje i druge slične izdatke učinjene s partnerskim organizacijama ili potencijalnim partnerskim organizacijama, radi unapređivanja poslovanja u okviru djelatnosti udruge. Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
  5. Ova točka odnosi se na tradicionalni izlet koji udruga provodi na godišnjoj razini kojem je svrha rehabilitacija članova, njihova integracija u širu drušvenu zajednicu, unaprijeđenje društvenog života osoba s invaliditetom te izlazak iz izolacije vlastitog doma u kojoj se često osobe s oštećenjem vida nalaze. Troškovi se pokrivaju iz konta društva (Grad Zadar, Županija, općina i ostali gradovi i Kasice za milodare).
  6. Troškovi klupskih aktivnosti odnose se na troškove opreme i materijala za razne radionice koje udruga planira provoditi putem aktivnosti projekta „Živimo život aktivno“. Ti troškovi odnose se i na trošak najma prostora u kojima će se određene radionice održavati.
  7. Trošak stručnih edukacija odnosi se na putne troškove, smještaj i kotizaciju sudjelovanja članova upravnih tijela udruge, ostalih članova udruge i zaposlenika na različitim stručnim edukacijama u svrhu stjecanja i proširenja postojećih znanja i vještina koje zahtjeva rad u udruzi slijepih. Također, se odnosi i na organizaciju stručnih edukacija od strane ove udruge za partnerske udruge i ostale zainteresirane sudionike.
  8. Trošak se odnosi na provođenje aktivnosti u okviru ugovorenih programa s gradovima i općinama u Zadarskoj županiji.
  9. Donacije se odnose na jednokratne novčane pomoći članovima udruge koji se nalaze u teškoj financijskoj situaciji. Troškovi se pokrivaju od donacija, grada Zadra i Zadarske županije i ostalih prihoda po potrebi.
  10. Ovaj iznos odnosi se na troškove organiziranja raznih tematskih događanja u svrhu povećanja vidljivosti udruge i ukazivanja na specifične potrebe osoba s oštećenjem vida. Odnosi se na sve troškove koje takva organizacija zahtijeva (najam opreme, prostora, catering). Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
  11. Ovaj iznos odnosi se na troškove organiziranja tematskih događanja povodom blagdana i važnih datuma za slijepe osobe i osobe s invaliditetom u svrhu povećanja vidljivosti udruge i ukazivanja na specifične potrebe osoba s oštećenjem vida. Odnosi se na sve troškove koje takva organizacija zahtijeva (putni troškovi, troškovi okrijepe). Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
  12. Ovaj trošak odnosi se na promotivni materijal i održavanje web stranice u svrhu povećanja vidljivosti udruge, promicanja prava osoba s invaliditetom i ukazivanja javnosti na specifične potrebe slijepih i slabovidnih osoba. Troškovi promotivnog materijala osiguravaju se iz različitih izvora financiranja, svaki projekt ima određeni iznos za pokriće određenog djela promotivnog materijala. Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
  13. Ovaj iznos planira se utrošiti na opremu, inventar i uredski materijal.
  14. Poštanski troškovi odnose se na iznos troškova slanja pošiljki koji na godišnjoj razini svake godine iznosi oko 300,00 €. Troškovi se pokrivaju iz svih postojećih projekata.
  15. Režijski troškovi odnose se na mjesečne račune prema A1 (telefon i internet ), Čistoći, Vodovodu, HEP-u i Gradu Zadru – najam prostora. Troškovi se pokrivaju iz četiri izvora – Zadarska županija, Grad Zadar i MRMSOSP-a i Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva.
  16. Knjigovodstveni troškovi godišnje iznose 2.670,00 €. Troškovi knjigovodstva financiraju se od grada Zadra, Zadarske županije, Nacionalne zaklade i MRMSOSP.
  17. Bankarske usluge odnose se na usluge održavanja računa i ostale bankarske usluge. Pokrivaju se iz prihoda od grada Zadra i Zadarske županije.
  18. Pod ostale troškove pripadaju troškovi potrošnog materijala (materijal za čišćenje i higijenski materijal), te svi ostali neplanirani troškovi (npr. servisne usluge).

Dragica Vukić, predsjednica